דיאגנוסטיקה חשמל ומיזוג אוויר

במרכז השירות צוות חשמלאים מוסמכים, אשר מספקים מענה מקצועי לכל בעיה במערכות החשמל ובמיזוג האוויר ברכב, באמצעות מכשור ממוחשב מתקדם. צוות המחלקה מבצע כל סוגי עבודות חשמל מהפשוטות ביותר עד לעבודות גדולות ומורכבות. בטכנו דיזל נעשה שימוש בשיטות הדיאגנוסטיקה החדישות ביותר. אנו משקיעים משאבים רבים בהחזקת מגוון רחב של מחשבי רכב למיטב היצרנים ומאפשרים אבחון כללי מלא ומהיר של הרכב, טיפול מקצועי ומדויק וזמני המתנה קצרים.

דיאגנוסטיקה חשמל ומיזג אוויר

מחלקת חשמל ומיזוג אוויר

האקלים הישראלי נחשב לחם ויבש, ובחלקים גדולים מהארץ קיימת רמת לחות גבוהה במיוחד המשפיעה עלינו במידה רבה. נסיעה ללא מזגן עשויה להיות חוויה קשה ולא נעימה, ולעיתים היא אף עשויה להיות מסוכנת כיוון שהיא גורמת לחוסר ריכוז ועירנות של הנהג. אנחנו בטכנו דיזל מחזיקים במחלקת חשמל ומיזוג אוויר מקצועית ומתקדמת, המיועדת להעניק טיפול מקצועי ואיכותי עבור כלל הבעיות הנוגעות לתחומים אלה. בין הטיפולים השונים שאנו מספקים ניתן למנות את הטיפולים הבאים:

בדיקות מערכות אוויר

צוות העובדים המקצועי שלנו יבצע עבורכם בדיקה מקיפה לכל מערכת האוויר והמיזוג ברכב, ויאתר כל בעיה וכל תקלה. הבדיקה מתבצעת באמצעות מגוון מכשירים ומערכות דיאגנוסטיקה מתקדמות, המבטיחים איתור מהיר ומדויק של כל תקלה.

ניקוי מערכות

במידת הצורך, ניתן לבצע אצלנו ניקוי מערכתי מקיף, אשר ירענן את מערכת האוורור וימנע סתימות חמורות בעתיד. אנו מבצעים שטיפה מעמיקה באמצעות נוזל קירור בלחץ אוויר גבוה, המסיר את כל הלכלוכים והחלקיקים ממערכת המיזוג.

החלפת פילטרים

פילטר המיזוג ברכב הוא מעין מסננת צפופה העשויה מכותנה, המונעת מחלקיקי אבק ומזהמים נוספים להיכנס לתא הנוסעים. מעת לעת יש להחליף את פילטר המיזוג ברכב, כאשר מקובל לומר שפילטר למזגן ברכב מחזיק בין 10,000 ל-20,000 ק"מ. הסימנים המרכזיים המעידים על הצורך בהחלפת הפילטר הם מיזוג חלש, ריח רע היוצא מפתחי האוורור, או השמעת רעשים חריגים מאזור המזגן.

חשמל ומיזוג אוויר

בדיקת נזילות

מערכת המיזוג ברכב פועלת באמצעות גז קירור המוזרם במערכת מדחסים סירקולארית אטומה. עם הזמן, ישנם חלקים במערכת העשויים להישחק ולהתבלות, וכתוצאה מכך תתרחש נזילת גז אשר תוביל לירידה בלחץ גז הקירור במערכת. במקרים אלה יש לאתר את מוקד הנזילה ולאטום אותה. רוב הדליפות מתרחשות בחיבורי השסתומים, ועל כן החיפוש מתחיל על פי רוב באזורים אלה.

מלבד טיפולים אלה הנוגעים לתחום המיזוג, מחלקת החשמל והמיזוג שלנו מציעה מגוון טיפולים בתחום החשמל. כל הטיפולים שלנו נעשים על ידי אנשי הצוות המקצועיים ביותר, וכל עובד מתמחה בתחומו בצורה מדויקת. בדרך זו אתם נהנים משירות מקצועי ואיכותי, וכל תקלה מטופלת בידיים טובות. במחלקת החשמל אנו מטפלים בכל הקשור למצברים, בעיות בחלונות החשמליים, החלפות סטרטרים, טיפולים הנוגעים לאלטרנטור, תיקון מערכות התאורה הפנימיות והחיצוניות ועוד מגוון רחב של טיפולים.

מבצעים חמים!!

25% הנחה לטיפול ראשון!
בדיקה וניקוי מערכת מיזוג אויר ללא עלות!
גז למזגן במחיר מבצע!

מבצעים טיפולי חורף במקום במחירים משתלמים במיוחד !

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן